Sunday, May 16, 2010

Moje życie z Google Chrome

Dzisiaj zainstalowałem na VirtualBox Ubuntu 10.04. Pierwsze po zainstalowaniu Guest Additions było wyszukanie jakiegoś Google Chrome. Na początku trafiłem na wiekowe Chromium w repozytorium. Potem w jakiś komentarzach trafiłem na informację, że można ściągnąć paczuszkę ze strony Google.
Fajnie to zrobili bo dodaje się do systemu repozytorium z którego pobierane są aktualizacje.
Właściwie uświadomiłem sobie, że o ile na codzień pracuję na Windows 7 to Ubuntu było mi potrzebne tylko po to aby zainstalować sobie Google Chrome i to było wszystko co mi do szczęścia było potrzebne. Doświadczenia związane z korzystaniem z Google Chrome są dla mnie tak pozytywne że wręcz chciałbym aby stało się dla mnie podstawowym środowiskiem pracy.
To wygląda tak, jakby Chromium OS było dla mnie idealnym systemem. Ciekawe czy tak rzeczywiście będzie.

No comments: