Saturday, September 6, 2008

7digital.com i Visa Electron z Chipem

Otóż, od jakiegoś już czasu staram się posiadać wyłącznie legalną muzykę. Na początku zalogowałem się na lastfm.pl Jednak tam to czego mogłem słuchać było losowe. Pomimo to zauważyłem, że obok opcji buy istnieje download from 7digital. No to dawaj http://www.7digital.com/ i jedziemy. Przypadkiem piosenka, którą chciałem mieć znalazła się w zbiorze 7digital i mogłem ją kupić za 0,72 funta - co w dniu pisania tego posta jest to 3,38 zł. Po wypełnieniu wszystkich danych dla karty Visa Debet - piosenka była do ściągnięcia.

Plik jest "DRM Free" :) kodowany 192kbps - kawałek zajmował 10 MB (normalnie około 4 MB). Minus jest taki, że plik można ściągnąć wyłącznie trzy krotnie, dodatkowo idzie jak krew z nosa - jednak muzyka jest i to jest fajne. Nie musiałem kupować całego albumu i dobrze. Może to jeszcze nie jest to o co się Polska biła, ale nie jest źle ... to jedyny znany mi dostawca muzyki w takiej formie. Zobaczę jeszcze ile ściągną mi z karty :]

@edit:
Tak :) Pobrali z karty dokładnie 3,59 zł :D

No comments: