Thursday, January 24, 2008

Opera -> Firefox

Dziś postanowiłem przesiąść się z Opery 9.50 w bardzo wczesnej wersji, w której często zdarzało mi się iż wpisanie adresu w pasku tytułu oraz wciśnięcie enter nie dawało rezultatu lub wejście na jakąś stronę internetową zamykało mi przeglądarkę, na firefox 3.0b2. Wiem, że jest b3 ale zależało mi na spolszczeniu. Nie wiem dokładnie dlaczego ale z jakiś przyczyn brakuje mi wciąż gestów myszy (których w tej wersji nie mogę jeszcze zainstalować z racji niekompatybilności wtyczki z tak wczesną wersją rozwojową FF 3) jednak pracuje mi się znacznie "wygodniej". Nie wiem na czym ta wygoda dokładnie polega jednak nie da się ukryć, że już choćby sam fakt, że przeglądarka poprostu wszystko obsługuje jest miły :) Podoba mi się to, że informacje pokazują się niewielkim pasku u góry strony oraz fakt iż menu ma natywne ikonki (takie z GTK). Równie sympatycznie wygląda manadżer pobierania z wznawianiem pobierania oraz nie ukrywam, że ikonki zamiast napisów wyglądają w nim znacznie lepiej. To tyle z refleksji :]

No comments: