Tuesday, December 15, 2009

Machinarium

Dzisiaj kupiłem fantastyczną grę pod tytułem: Machinarium. Już od dawna miałem chęć zmierzyć się z jakąś grą przygodową. Demo tej gry mnie wręcz urzekło. Nie wytrzymałem i kupiłem! Kosztować mnie to będzie około 72zł. Nie mało jednak najbardziej zadowolił mnie charakter zakupu. Po podaniu numeru karty i autoryzowaniu jej po prostu dostałem na maila linki z adresami skąd mogę pobrać grę. Fantastyczne! Nie muszę czekać na przesyłkę, martwić się czy dojdzie. Po prostu płacę i to kiedy dotrze gra zależy już tylko od mojego łącza! :) Oby więcej takich produkcji!

Notatnik obserwatora zjawisk legalnych:
Od dziecka (kiedy pamiętam) lubiłem gry przygodowe. Jednak każdą przechodziłem z solucją. Powiem wam, że pierwszy raz głupio mi jest przejść z solucją grę. Grę za którą się zapłaciło (aby mieć z niej zabawę a nie ją przejść). Jak widać kupowanie gier bardzo zmienia do nich podejście.

No comments: